Snoriga barn, veckomatsedel & kosläpp!

Ja, här hemma är alla alla snoriga och har hosta, utom jag!! 
Förstår inte hur jag kan klara mig så bra, men är glad för varje dag jag får vara frisk. 

Jag är ju en såndära matsedelsnörd som skriver matsedel varje söndag, och planerar mathandlingen efter den. Kan ibland känna att jag är överambitiös, en jobbig jävel med kontrollbehov, men sån är jag 😃
Det är rätt skönt att titta på min lilla lista på kylskåpet på morgonen, ta fram det som ska tinas, och slippa stå med nosen i frysen kvart i fem och klia mig i hövve 😁 

Lördagen är tom, för då ska min kära
make fixa middag med barnen. Själv ska jag ut på resturang å käka med några vänner 😍 
 
Jag har anmält oss till kosläpp i Kovland i maj 😃 
Det ska bli så roligt att få uppleva det tillsammans med barnen, och med kossorna!! 


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0