En dag i taget...

...är ungefär så jag lever nu.
 
Photo: Lite lättare i sinnet och lätt rödrosig på kinderna efter en skön prommis...
 
Dagen idag har varit riktigt bra, åt frukost,
slog på Ulf Lundells "Kärleken förde oss samman" på Spotify
och tog en lång, skön prommis.
Tog en varm dusch när jag kom tillbaka,
passade på att peela hela kroppen med mina nya snygga massagehanskar
jag fick av älsklis ♥  häromdagen
medan balsamet verkade i mitt numera tunna och stripiga hår =)
Så blev det dax för lunch,
sen lade jag mig å tittade på en film!
Jag kollade på en film,
mitt på ljusa dagen!!
Och det var riktigt skönt att bara ligga där
och vara en soffpotatis kan jag lova =)
 
------><------
 
I kväll var det tjejernas myskväll
och de valde att äta på McDonalds (ovanligt)
och sen köpa en varsin leksak för pengarna de fick i julklapp.
Elin köpte sig en "bilstol" till sin skrållandocka =)
 
Och gissa vad Ida köpte....
En Barbie???
 
JAJJEMÄNN!!!
 
Vette tusan om hon försöker sätta nåt slags rekord i att ha flest Bariedockor,
men vi kan ju inte tvinga henne att köpa något annat heller,
som hon inte vill ha,
det är ju dock hennes pengar =)
 
Nu ska jag lägga mig och läsa en bok,
köpte Mia Skäringers "Avig Maria".
Hoppas att den är läsvärd.
 
 
♥ KRAM ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0