Biomys!

Mmmmm, sitter och njuter av en kopp kaffe i min ensamhet.
Älsklis har sovmorgon ♥
Själv har jag sovit jätteoroligt,
vaknat flera gånger av att jag tyckt att nån stått i dörröppningen och tittat på mig...
Jädrans hjärnspöken...
 
Aldrig har väl en kopp kaffe smakat så gott,
som när jag kurat ihop mig i soffan,
tittar mig omkring i v-rummet
och känner mig sååå nöjd över hur bra färgvalet blev men gardiner osv...
 
 
 I gårkväll var vi på bio, älsklis & jag,
vi såg "Mammas pojkar".
Vi passade på när vi hade barnvakt
och det var skönt att göra något annat än att sitta i soffan och titta på tv.
(-Nä, vi tittade ju på en stooor tv i stället, kommenterade Thomas)
 
Hur som helst så var filmen ingen höjdare.
Visst skrattade vi till några gånger,
men med facit i hand så hade vi valt en annan film.
 
Nä, nu ska jag ta mig lite påtår och klura på vad jag ska göra av dagen.
 
Carpe Diem,
 
KRAM ♥ 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0