Kalas, jobb & viktnedgång =)

Tror att jag börjar med viktnedgången...
Tänkte inte skriva nåt om den egentligen,
men jag kan inte låta bli!
Jag är sååå stolt över att jag lyckats gå ner 5 kg i vikt!
 
 
Det känns otroligt skönt,
och jag hoppas att jag orkar hålla igång motivationen,
för jag skulle så gärna vilja gå ner meeeeer innan sommaren =)
 
Elin har haft kalas med några dagiskompisar.
Fast man kunde nästan tro att det var Ida´s kalas som hon gick an,
och styrde och ställde med tjejerna =)
 
 
Jag har börjat jobba och det känns otroligt skönt!
Mina krafter återvänder sakta men säkert
och jag orkar göra mer o mer hemma oxå =)
Och jag börjar få tillbaka lite färg på kinderna,
ser inte ut som ett vitt lakan längre =)
 
I söndags var jag hos goaste Maja och pysslade.
Det var så mysigt att ha en hel dag med bara pyssel,
inspirationen flödade verkligen.
 
Imorgon kommer Agneta hit och ska pyssla med mig,
ska bli så mysigt det med =)
 
Älskar att livet känns som det ska igen!!
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0