Toalettfest & cupcakes!

Igår kväll tittade jag på "Hollywoodfruar" igen...
Jag är ju som känt ett stort fan av Maria Montazami,
diggar hennes personlighet stenhårt!
 
 
Igår hade hon anordnat en "dörrfest" för att fira att eras nya dörr (för 56.ooo:-) äntligen var på plats.
Alla inbjudna fick ta med sig en nybakad paj,
och de skålade med Champagne i fina aftonklänningar...
 
 
Ikväll tänkte vi göra en egen variant av detta party,
då vi ska fira vår toalett (!) och baka cupcakes!
Kläderna är inte valda än, men jag tror jag kör myskläder och tar av mig BH:n som vanligt,
och  barnen lär väl ha på sig sina smutsiga dagiströjor, sina prinsesskjolar & klackeskor?
Till det tar vi oss en festis & ett glas LOKA... 
Voila, "hollywoodfruar" a´la Höjlands =)
 
Kan hända att våra blir såhär snygga oxå...
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0