Pyssellördag!

Ååååhhhh, jag är glad som ett barn på julafton!
Har kommit hem efter en mycket trevlig pysselkväll i Kovland,
där bästigaste Susanne & Maja introducerade mig i MixedMedia-världen!
Vad häftigt alltså!!
Jag hade turen att få låna ihop material till 2 tavlor,
och jag är så tacksam för det!
 
Innan jag åkte hem så blev det lite nätshopping för att jag ska kunna göra nån tavla själv oxå,
så nu väntar jag glatt på pysselpaket till veckan.
 
Så här blev mina premiärtavlor:
 
 
 
Det var hur roligt som helst att göra dem och jag är rädd för att släkt och vänner får räkna med att få pryda sina väggar (eller förråd) med en om de skulle råka fylla år eller så... ;)
 
KRAM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0