Pingsthelgen

Ja, pingsthelgen gick undan!
Och trevlig var den,
vi gjorde massor av mysiga saker.

På torsdagen grillade vi med Jenny & Stefan.
Vi hade tur med vädret
 och satt ute på altanen långt in på sena natta =)



Fredagen gick i lugnets tecken.
Barnen var hemma från dagis,
då Ida fick världens pollenreaktion,
vi trodde först att det var ögoninflammation,
men Vc & BVC var tydligen nerringda
av folk som reagerat på pollen i torsdags...

På lördan var vi på kalas hos sötaste lilla Teo som fyllde 5 å!


Teo får paket av Ida.


Elin mös i solen.

På kvällen var vi bjudna på middag hos Glenn & Hanna,
så vi gjorde oss klara och åkte dit.
Blev bjudna på supergod mat,
Fläskytterfile´& sötpotatisgratäng!



På söndag (morsdag) uppvaktade vi Thomas mamma
med en hemgjord tvål i en hemgjord korg & ett hemgjort kort =)

Sen var vi på cirkus med töserna.

Sötast var de duktiga hundarna.

Efteråt åkte vi och uppvaktade min mamma,
hon fick ett en Västerbottenostpaj, ett kort och en trisslott.

Sen åkte vi hem och mös bara =)

Tjejerna har varit hemma från dagis igår & idag.
Vi var och köpte lite sommarkläder åt dem igår,
och växlade lite pengar till mig,
tänk att jag åker till Mallis på fredag...

Känns konstigt att åka ifrån familjen,
men ska bli skönt med lite miljöombyte faktiskt.



Ha en härlig dag,
nu ska jag ta med mig töserna ut
och skruva ihop våra nya trädgårdsmöbler
som jag köpte till kraftigt reducerat pris!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0