Egentid!

I morse vaknade jag av att barnen skrek & grät...
I vanlig ordning var de ovänner om något.

Jag låg kvar i sängen eftersom Thomas var uppe med dem,
och lät mig ha sovmorgon,
TACK för det älskade vännen ♥

Jag sträckte ut mig och kollade mobilen,
  hade fått ett sms från mamma: RING!

Ringde upp med detsamma och undrade vad det gällde,
och hon undrade "bara" om hon fick låna hem barnen över dagen...

OM hon fick!


Tjejerna redo att åka till mormor.

Mamma märker rätt tidigt när min ork börjar tryta
och avlastar oss då så att Thomas & jag får lite egentid tillsammans,
och det kommer jag att vara henne evigt tacksam för!

Fredde gick till en kompis och lekte,
och Thomas och jag åkte till Sidsjön och promenerade,
och guuud så skönt det var!







Efter prommisen åkte vi till Lars & Eva och drack kaffe,
surrade och gosades lite på deras lille Liam.

Märkte hur mycket jag saknar att umgås med dem,
så jag längtar redan till torsdag
 då Eva och jag ska träffas och luncha =)

I morgon ska jag bara göra ingenting!

Jo, få iväg barnen till skolan och dagis,
och betala in till vårruset ska jag göra,
vi ska gå/springa hela vår arbetsgrupp
och det ska bli så trevligt!

Avlsutar med en bild på en söt liten blomma
 som bor i en av våra krukor på tomten.



Ha en skön vecka,
det ska jag försöka ha =)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0