Midsommarafton!

Vi hade verkligen en härlig midsommarafton i år!
Jag hade förberett det mesta dagen innan,
så det var i stort sett bara att duscha själv
och packa ner allt i kylbagarna =)
 
När vi kom upp på NorraBerget
så började vi med att hjälpa till att klä midsommarstången
med vackra blommor.
 
 
 
 
Farmor & farfar Åke kom förbi oxå.
 
Så började dansen.
 
Efter dansen så hade vi lite picnic i gräset,
och det var sååå mysigt!
Det var toppenväder, maten var god
och vi hade väldans trevligt sällskap
av Lars & Eva, Sandra, Sebastian & sötaste lilla Liam!
 
 
Tjejerna myser på picnicfilten.
 
 
 
 
 ♥ Älskar  ♥
 
Efter en härlig dag på Norra,
så for vi hem och packade om väskorna
till kvällens grillning.
 
Det blev en jättemysig eftermiddag/kväll
men sill & nubbe,
grillning, tärning och många goa skratt!
 
 
På natten när vi kom hem överraskade Thomas mig
med champagne och ett jättefint armband,
det var nämligen vår förlovningsdag!
 
  
Jag hade ju ingen överraskning åt honom =(
men han sa lite snyggt att
"alla dagar med mig är som en överraskning"...
 
KRAM!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0