I en helikopter...

upplever man en av de läckraste känslorna någonsin!
 
 
Jag har i många år velat åka helikopter,
men aldrig kommit till skott.
Det har varit för dyrt,
jag har inte haft tid,
elle så har jag sett annonsen för sent.
 
 
Men nu blev det alltså av!
 
Jag fick det i 35-årspresent av mor & far,
och jag är sååå tacksam för det!!
 
Vi fick sällskap av Jenny & Stefan,
och det var riktigt trevligt!
Nervositeten var hög innan vi kom iväg,
vi tjattrade som en hög med höns i taxin
men väl nere i hamnen så infann sig lugnet,
då var det verkligen dax!
 
 
 
Vi flög över vårt hus oxå!
 
 
Ja, gud vilken häftig upplevelse det var!
Tack för att jag fick uppleva detta,
får jag chansen kommer jag att åka igen =)
 
Efteråt gick vi och tog en öl på Invito
och samlade ihop oss lite
innan det var dax för middag på Stekhuset.
Jag beställde rödingfile´m pressad potatis,
mums va gott det var!
 
Så jag kan bara säga att jag är supernöjd med mitt
födelsedagsfirande,
det här kommer jag att leva länge på!
 
Avslutar med en bild på det vackra armbandet
jag fick av min älskade man  på midsommarafton
 
 
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0