Fina presentar & sura apänglar...

Jag blev överraskad av många fina presenter
och blommor när jag fyllde år.
Jag måste ju faktiskt erkänna
att jag ääälskar presenter,
men tycker ändå att det alltid är för mycket jag får dem =)
 
 
 
 
 
 
 
Jag fick oxå lite pengar,
för en del av dem köpte jag mig några söta kaffekoppar & frukostskålar
på den nyöppnade, helt underbara inredningsbutiken
"Hem Fina Hem"
 
En butik helt i min smak,
med otroligt vackra saker med hyffsade priser!
 
 
Och så köpte jag mig idag ett brödfat i tyg,
som en av mina fina arbetskamrater syr & säljer!
 
Ser ni hur bra den passar i hop med porslinet?
 
Ida blev riktigt arg på mig i kväll...
FÖR HON VILL VERKLIGEN HA EN PARFYM!!!
 
-Att du inte fattar det mamma!
 
Hon förstår verkligen inte varför
hon inte får ha mina parfymflaskor och leka med,
och undrar när hon ska få en egen parfymflaska nån gång...
Här ser ni själva hur ARG hon blev på mig...
 
 
Jag får åka och kolla nån dag framöver
om det finns nån "parfym" för barn
att köpa nånstans...
 
=)
 
Elin är väl inte heller på sitt bästa humör just nu.
Hon gråter ofta stora tårar,
saknar allt och alla,
vill inte bli lämnad,
men heller inte hämtad,
inget är bra för henne på nåt vis...
Fick bannor i kväll då jag ville fotografera henne,
för hon hade faktiskt inte tid när hon fikade!
 
 
Ja, såna är dem, våra små apänglar.
 
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0