Hmmm....

Tänk att nån som har en sån otroligt stor plats i mitt hjärta
 kan göra mig så jävla ledsen, besviken, fundersam, arg, förvånad och förvirrad ...
 
Det enda som är positivt med detta är jag får många "brasaker" gjorda...
Jag har målat i Elins rum, gräsmattan har fått sig en omgång,
all tvätt efter semestern är tvättad och väggen i vårt sovrum
som Ida målade orange när jag var på Mallorca håller på att bli vit igen =)
 
Fastän jag anammar KARMA,
så kommer vissa att få smaka på sin egen medicin hädanefter,
jag kommer behandla dem som de behandlar mig,
tvärtom funkar uppenbarligen INTE!!
 
Usch vilket trööökigt inlägg,
men livet är inte roligt jämt....
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0