Tingeling & SurRune

Hemma i vår familj intar vi ibland olika roller,
beroende på dagsform, humör, ork, och fantasi =)

På Ida´s avdelning har de arbetat med temat rymden
och igår skulle de avsluta det hela med ett rymddisco.
Ida ville vara tingeling,
och självklart fick hon vara tingeling.



Elin var SUR för att hon fick vara med på discot,
så hon intog rollen som SurRune...



Själv intog jag rollen som pysselgalning,
packade pysselväskorna och drog iväg till Bredsand
och pysslade i närmare 12 timmar,
med små uppehåll för kaffe & mat,
mycket trevligt!

 =)

Idag har jag levererat beställningskort,
en spjälsäng till en go blivande 3-barns-mamma,
och ett barn som ville åka till mormor & morfar.

Sen har jag redigerat lite bilder
och läst några sidor i en bok
medans Elin låg i vagnen och tittade på film.

I morgon ska jag på en fotoshot.
Ska både fota själv och bli fotograferad,
ska få testa att fota med hennes reflexskärm.
Och det ska bli kul
att få lite tips & ideer av en duktig fotograf =)

KRAM!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0