Vår i v-rummet...

Igår var ingen bra dag,
känner mig fortfarande ledsen över allt som drabbar mina nära & kära...
Värst är känslan att vara så maktlös,
att bara acceptera det som händer...

Hämtade tjejerna tidigare,
så åkte ut till pappas jobb o fikade
och tittade på deras lekstuga.
Gissa om Ida är förväntansfull till den kommer...




Var till Birsta på kvällen,
köpte en ny matta till v-rummet,
är så less,less,less på plommonlila...
Det är lixom höst för mig.

Så ut med det gamla och in med det nya!
En grön matta och duk blev det,
och idag hittade jag gardiner till fönstrena.



Kopierade bilden från FB,
den blev lite liten ser jag,
men det syns ju lite hur det blev i alla fall...

Nu ska jag fika kaffe & nybakad choklad/citronkaka
med min älskade man!

Ha det gott!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0