Det gör ont!

Att bli lämnad av sin man,
ensam med barnen,
dagen före midsommarafton
är nog det värsta jag någonsin varit med om!

Att han lämnade mig är en sak,
men att han totalt sket i sina barn
och bara tänkte på sig själv
är nog det lägsta nån kan göra...

Att försöka få till midsommar ändå
för barnens skull
var inte lätt,
TACK älskade mamma o pappa
som ställde upp för oss!

♥♥♥♥♥♥

Till er som jnte visste vad som hänt:
Det gör inget att ni inte hörde av er,
hur skulle ni kunnat veta när jag inte sa nåt?
Älskar er!

Till er som visste vad som hänt och hörde av er:

TACK

Det värmde gott i hjärtat då
och värmer fortfarade!!!

Till de som visste vad som hänt och inte hörde av sig:

-------------------------

Har inget alls att säga....

Försöker komma vidare i den här skiten,
men det gör så förbannat ont,
måste få ävla av mg,
så det kommer säkert att bli fler trökiga inlägg om detta...

Skönt att man får skriva precis vad man vill på sin egen blogg...

KRAM!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Du kan inte ha det lätt, men med dina små prinsessor går det kanske?

Jag visste inte nått och har tyvärr inte dit nr nu på nya mobilen men skulle gärna vilja ha. Har du mitt?

KRAM!!!!!

2011-07-05 @ 11:48:14
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2011-07-05 @ 15:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0