Ljuvligt!

Tiden går så fort,
och dagarna rasar iväg i en hiskelig fart!!!
Bloggen ligger lågt på prioriteringslistan,
så uppdateringarna är få...



Vi har i alla fall varit i Gävle och firat jul!
Efter alla magsjukor o förkylningar så kom vi till sist iväg,
och första dan där nere så blev givetvis Thomas sjuk, tro´t eller ej...
Nåja, vi hade mycket trevligt med farfar och farmor Ewa,
tomten kom med klappar,
vi åt massor av god mat & vin,
var på en kulig pulkautflykt
och mös i massor!!!

Här hemma rullar det på som vanligt,
har haft några hektiska dagar,
men tycker att det känns riktigt skönt!
Kanske är det för att jag känner mig mycket piggare
 efter kuren med Berocca...

Har köpt ett nytt objktiv till kameran nu.
Så jag fotade de nya ljuslyktorna som följde med mig hem idag.
Kolla vad fint det blev!



Nu ska pysselbloggen uppdateras oxå,
så ha en skön kväll!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0