Tiden går fort...

Börjar med några bilder
 från Thomas födelsedag.

Tyvärr blev det inte så många bilder
eftersom fotografen var lite disträ
och inte fotade så mycket...









<3

Så blev det påsk hos oss oxå,
barnen målade ägg och dekorationer
och pyntade riset...




 



Påskharen kom oxå,
de fick flera påskägg var,
underbart att se deras lycka!

En dag var vi till stallet,
vi tittade på hästarna
och tjejerna plockade lite blommor.











I morse var jag på slutbesiktning av ögonen
sen åkte jag med Thomas ner till Glada Hudik.
Shoppade resväskor, simringar och solskyddsfaktor till barnen,
kläder till mig själv,
och några små ting till hemmet.

Tänk att om några dagar flyger vi till Turkiet,
det ska bli sååå skönt!

Tänk att bara vara i en hel vecka!
Inga måsten, inga krav,
bara njuta av att sola, shoppa, äta gott,
bada och mysa med barnen...
Fasen, det är nästan så att jag är avundsjuk på mig själv...

=)

KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0