Thomas Di Leva

Min man vet ju att jag diggar Thomas di leva,
o i hemlighet hade han köpt biljetter till hans konsert.

=)



Vi gick ut och åt middag först,
sen promenerade vi bort till tonhallen.

Vi tröck näsorna mot fönsterrutan där,
tittade på varandra
och undrade om vi kommit fel...

Var det PRO-möte eller?

Nä, Thomas di Leva har sån bred publik!!!

=)

Vilken show han bjöd på!

Bra nya låtar,
några gamla godingar,
härliga skämt,
konversationer med publiken,
fruktkastning,
och jättebra ljud!

Jag är helnöjd med kvällen,
TACK älskling för det!
Och TACK farmor & farfar Åke för att ni var barnvakt!

Nu ska jag stöka undan efter bullbaket
innan jag hämtar töserna,
ikväll äre jobb,
och imorgon har vi 39-årskalas här!
(blir tyvärr inga ljus i tårtan vännen...)

Ha en trevlig helg alla goa!

KRAM!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0