Betongpyssel!

På förra pysselträffen var en tjej med (Susanne)
som jag blev grymt imponerad av!
Hon pysslar med det mesta, och är duktig på allt hon gör!

Ett av materialen hon pysslar med är betong.
Jag blev ruggigt sugen att testa,
så en dag packade jag in ungarna i bilen
och for och införskaffade betong och formar.

Så här blev min första omgång:





Jag testade att spraya en ängel med vit hobbyfärg,
det blev rätt snyggt tycker jag,
som älskar vitt!



Nu ska jag gå och jobba sista natten
sen äre HELG!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Otroligt snyggt! Vad avis jag blir. Önskar att jag var lika snabb i vändningarna, hahahaha

Ha en härlig helg

/Helena

2011-04-15 @ 06:53:29
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0