Ida 3 år!

Så har hon fyllt 3 år,
våran älskade lilla prinsessa Ida!
Ja, hon kallar sig själv det,
jag fick t.o.m skriva om hennes födelsedagskort
för att det stod prinsessa,
och inte prinsessan Ida!
Ja, ska det va ordning så ska det!
Här kommer några bilder från hennes stora dag.



Nyvaken blir hon uppvaktad av syskonen med kakor, mjölk och paket!



Mitt på dan "lunchade" vi smörgåstårta med mormor & morfar.



Ida blev stolt över att hon fick egna blommor!
Och vackra var de!



Tårtan!



"Ja må hon leva"....
Och Ida kompade på sin trumpet!

Ja, av alla fina presenter hon fick så var trumpeten favoriten!
På Ida´s initiativ så sjöng vi för henne säkert 6 gånger under kvällen,
och hon spelade...

Hon fortsatte att spela senare på kvällen,
hon sov med trumpeten,
och vaknade med den,
och spelade hela förmiddan, suck...

Men när vi skulle åka och uppvakta min mormor & morfar
som firar sin 59:e bröllopsdag idag (!)
så fick trumpeten stanna hemma och vila.

Grattis bästigaste mormor & morfar!

Tack alla som kom och uppvaktade Ida,
och Tack för alla fina presenter hon fick!

Jag är en sån som gillar att klä flickorna i lika kläder!
Tycker att det är huuur gulligt som helst =)
Här har de fått lika klänningar av mormor,
och så fick de lika vintermössor
som de skulle ut o prova!
Och Ida prövade även trumpeten...



I kväll ska jag ta mig en bloggrunda!
Men bloggar som rapar val-gnäll skippar jag,
är sååå innerligt less på att läsa om det nu,
så jag läser bara trevliga bloggar ikväll!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Men Grattis till Fina prinsessan!

Kram!!

2010-09-25 @ 20:09:09
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0