En får skämmes...

men jag har inte tid att blogga så ofta nu för tiden...
Med solen och värmen kommer oxå behovet av att få vara ute mer
än att vara inne och utföra massa med tråkiga sysslor... ;-)



På väg ut =)

Måste ju bara få berätta att jag joggade i morse!

=)

Så många gånger när jag sett folk jogga/springa
så har jag varit så avis för att inte jag joggar...
Men så slog mig plötsligt tanken;
 Varför gör jag inte det då???
Så i morse gjorde jag det!

*stolt*

Visar en bild från när världens stoltaste Ida fick träffa Fiffi på Plantagen.
Vi var sist därifrån för hon hade väldigt svårt att ta farväl av sin goa vän...



Lilla snutt har äntligen börjat gå!
Det är så skönt att slippa bära henne,
hon väger ju en del nu...

Sen har ju ju VERKLIGEN ärvt mitt humör!
Stackars barn så tjurig hon är... =)
Kan själv, vill inte, näääe!!!!




Näe, nu blir det inge mer skrivet i kväll,
ska upp tidigt i morgon,
vi ska på familjedag på parken.
Kommunal har 100-års-jubileum
och bjuder på lunch, underhållning, ponnyridning, ansiktsmålning, mm.
Hoppas på strålande sol och glatt humör!

Ha en trevlig helg alla!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Kjellin

Åh, vad lika de är systrarna! Härliga tjejer!

2010-05-22 @ 13:40:23
URL: http://annsofiekjellin.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja visst va den=) Måste oxå ut och jogga och röra på fläsket lite känner jag..Men annars e allt bra kram

2010-05-24 @ 18:50:02
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Du ska inte skämmas ett dugg, kul att läsa!

Barnen va med mina föreldrar på det där eventet som kommunal hade, ni kanske sågs?

Hur stor är lillsessan?

Nu kommer jag inte ihåg riktigt, men va det februari hon föddes?

Våran lille väger inte mycket, när han fyllde ett vägde han lite över 9 kilo.

Och han går snart han med, några steg har han tagit!

Kram!

2010-05-26 @ 21:26:48
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0