Våååår i luften!

Jo, nog är det väl så att våren är i antågande...
Det känns i luften, o inte minst på vägarna.
Känns så skönt att kunna vara ute och gå
utan att klä på sig alla dessa vinterkläder!

Hade en supermysig lördag hos mamma förra helgen,
fick massor av god mat!!!

 

På kvällen gick Ida och jag och bastade,
och hon är ju så härlig när hon kommenterar:

-Vikken härlig vi har mamma...
-Vikken underbar vi har mamma...


Veckan har rullat på som vanligt,
och helgen var sååå mysig!

På lördan när jag kom hem från jobbet
åkte vi ner till stan.
Hade lovat Ida att köpa tuttar,
samma som "trillingarna" har.
Det är en bok om trillingar som hon bläddrar i om o om igen...
På stan mötte vi mamsen o papsen,
 vi åt lunch med dem, sen strosade vi vidare.

Smög in en sväng på Annelie´s,
och jag blev sååå förälskad i alla underbara inredningsartiklar hon säljer...
Måste nog göra ett besök till där
när man har mer pänningar...

Älskar dessa vita bokstäver och ord man kan köpa och ställa på en hylla,
eller var man vill,
sååå underbara!!!

Söndan spenderade vi i Sidsjö med barnen.
Det var så skönt uteväder,
barnen åkte pulka,
vi grillade korv,
fikade kaffe, varm choklad, pizzamackor,
frukt & köttbullar.

 

 

 

Avslutar med en bild på Ida från i lördags,
då hon alldeles lyrisk satt och spelade trummor till melodifestivalen...



Ha en skön vecka alla,
det tänker jag ha!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0