I morgon åker jag!


Japp, det är äntligen dax för scrapträffen i Ö-vik!
Har packat klart väskan, 
gjort kortet till utmaningen,
och laddat med massor av inspiration!!!

I övrigt så har det varit ett par riktiga skitdagar här!
Igår blev jag rejält matförgiftad 
efter att vi varit ute och ätit lunch...
Jag sprang mellan sängen och toan hela eftermiddan o kvällen,
sen vid 22-tiden var det som bortblåst!

Har känt mig jättemosig idag, ångvältad och överkörd,
men är glad att det gick över så fort som det gjorde!
Kommer aldrig mer att äta på den resturangen nå mer i allafall...

Och dagens skitkalas stod mina älskade döttrar för...
Ida var utan blöja på eftermiddan eftersom hon är så röd i rumpan igen.
När jag kommer upp från tvättstugan så har hon bajsat... 
Överallt typ...

Och Elin sitter och smaskar i sig, överlycklig!
Jag trodde jag skulle få nå fel när jag såg detta!!!

Men det var ju bara att börja städa golv och ungar...
Tycker att jag luktar skit fortfarande, 
men det kanske bara är inbillning...

Nä, nu kommer Thomas hem från kvällens hockeymatch,
så jag ska gå upp och vara lite fru ett tag innan jag kryper ner och sover!

Ha en underbar, rolig helg alla,
det tänker jag ha!!!

KRAM!!!  


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja man kan inte annat än att skratta,fy fan=)Robins favorit var att äta kattskit när han var liten mums=)

2010-03-19 @ 11:35:39
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hahaha..;-)

Bon satt sig bakanför soffan och la av en kabel och hade ingen sett det så hade vi letat vart lukten kom ifrån...

2010-03-24 @ 21:06:11
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0