Restlestlegs & 40-års-kalas...

Så har det åter gått nån vecka sen jag uppdaterade bloggen...
Vill så mycket, men hinner så lite...
I helgen var vi på Stefans 40-årsfest i allafall.
Kände väl egentligen inte för att gå,
men vad glad jag är att jag gjorde det!

Det var ett himlans trevligt kalas,
med trevliga människor, god mat, salsakurs (!)
sång och bästa bandet i stan som spelade!!!

Innan vi for iväg smakade vi lite Bacardi Mojito...
Mums!




Julio kom och lärde oss dansa Salsa!
Sååå kul!!!



Sjysst underhållning av Stefans fru Marianne & MUSIKPOLISEN!
(Kolla in goaste trummisen ;-) )



Barnen har/har haft vattkoppor....
Ida hade för två veckor sen,
och nu är det Elins tur.
Ida hade typ 10 prickar på hela kroppen,
tror inte ens hon var medveten om det själv,
men Elin lillstackarn, är prickig PRECIS överallt...

Så vi varvar Alvedon, Tavegyl och kylbalsam på henne dygnet runt just nu.
Sova???
Näe, det får jag göra när jag blir gammal,
nu behövs jag vaken på nätterna igen...

Har känt mig fruktansvärt rastlös en period igen.
Känner mig stressad i hjärnan fast jag egentligen inte förstår varför?
Jag försöker ta det lugnt,
men tror att min sömnbrist gör att jag måste hålla igång, heeela tiden...

Idag fick jag verkligen bevis på att det är dax att coola ner lite,
var ute och lekte med barnen när det började flimmra för ögonen.
Jag fick mindre och mindre synfält,
till slut såg jag nästan ingenting alls,
 så jag gick in med barnen och ringde hit min mor som kom på stört.

Hon fixade med barnen medan jag vilade på soffan tills synen kom tillbaka.
Skit att det ska behöva va såhär...
Fast tur att det inte händr så ofta! =)

Så i morgon tänker jag inte göra mycket i onödan,
bara finnas för min lilla prickiga korv.
medans storasyster är på dagis ... =)

KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Men fy va läskigt, du lär ju få ta hand om dig bättre,du har ju en en äkta hälft oxå :0)



kram

2010-06-16 @ 07:11:10
Postat av: Helena

OJ, men Annelie. Det där låter inte alls bra. Hjälp va otäckt!!!

Försök att varva ner, även om jag inte har något bra tips för hur det ska gå till.

Hoppas du får en bra och vilosam helg!

/Hella

2010-06-17 @ 09:34:09
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0