Slut på semestern...

...och fy vad tiden gått fort!

Det tar lixom ett par veckor för mig att varva ner,
och när jag äntligen kan börja njuta av att vara ledig,
då är det dax att börja jobba igen!

Men jag har ett bra jobb, jag jobbar ju inte varenda dag,
så jag ska inte klaga.
Känns rätt skönt att komma in i lite vardagslunk igen...



I helgen var chaufför åt ett gäng som ville åka till Fränsta
och titta på Musikpolisen.
Tyvärr blev det inga bra bilder, men den här gillar jag ändå.
Ett gäng poliser stod uppradad och tittade på spelningen,
man ser deras svarta siluetter här...



Mina go-tjejer kramas o pussas
 lika ofta som de tjivas och tar saker av varandra,
jag lyckades fånga dem i ett kärleksfullt ögonblick!





Idag var det en riktig Birstadag!
Vi åkte ut till IKEA på eftermiddan,
och vi var ju inte ensamna kan jag lova...
Men det gick bra ändå,
vi hittade vad vi skulle ha (och lite till)
vi köpte en ny kontorsstol,
och jag fick mig en "steg-hylla"
som jag så länge sneglat på!

LERBERG Hylla vit Bredd: 35 cm Djup: 35 cm Höjd: 148 cm
Nu verkar det som att det är slut på myskvällar
 med levande ljus ute på altanen...
Man får njuta av dem inne
och titta på kort i stället...



Så snart ska jag packa klart jobbväskan,
sen krypa ner och fortsätta läsa den mest vidriga bok jag någonin läst:

Trasig

Den handlar om Storbritanniens största pedofilhärva,
och är verklighetsbaserad.
Jag har gråtit många tårar medan jag läst
vad denna stackars flicka fått genomlida,
jag har knutit nävarna och blivit förbannad
när jag blir medveten om
vilka AS till människor det finns...

Hua, och ändå kan jag inte låta bli att läsa...

Från det ena till det andra
så har jag glömt att skriva att Thomas & jag har bestämt oss
 för att fortsätta leva tillsammans!

Än hur jag vrider och vänder på allt
så finns det ingen,
(förutom mina barn)
som jag älskar så mycket som Thomas!

♥♥♥

Och våra problem kommer vi att lösa,
på nåt sätt, nån gång...

=)

Ha det bäst alla!!!

KRAM!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Va roligt,lycka till <3

2010-07-26 @ 09:53:36
Postat av: Helena

Vad roligt att läsa!

Önskar er all lycka!!

/Hella

2010-07-26 @ 22:05:17
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Ann-Sofie Kjellin

Vad fantastiskt! Småbarnstiden är inte alltid som balsam för förhållandet ;-) ibland behöver man stanna upp och hitta sig själv i all röra! Kul att läsa att ni verkar ha gjort det! <3

2010-07-27 @ 15:38:47
URL: http://annsofiekjellin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0