Julafton...

...blev så långt ifrån vad vi tänkt oss i år,
så ni skulle bara ana...

=(

Vi som sett fram emot att åka till Gävle
 och fira jul med farfar och farmor Ewa,
 så går vi och blir magsjuk hela familjen utom Elin!

Jag drabbades värst,
för på mig tog det om
och jag är fortfarande inte helt kry efter andra "sittningen"

Men julafton firade vi med barnen ändå.
Vi klädde upp oss lite,
 kollade på Kalle,
gjorde oss lite julmat
sen smög jag ner i källaren och "hängde tvätten"

Ida som längtat efter tomten
blev jätteglad!
Och eftersom Ida blev glad så blev ju oxå Elin lika glad...
=)



Förväntasfulla tjejer kollar på Kalles jul...



Så kom tomten med paket!





Så fick tomten en kram innan han gick =)



Summa summarum så blev det lite jul i allafall,
och barnen var nöjda med klapparna!
Och det får jag anse som huvudsaken i år!







Själv så fick jag nog den vackrate julklappen någonsin!
Ida hade gjort en ljuslykta åt oss på dagis,
och jag som älskar ljuslyktor i alla dess former och storlekar
tycker att den här är den allra fianste!!!



GOD FORTSÄTTNING
 
 till er alla!

KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0