Testing...

Har testat att leka lite med PICASA...
Är inte så jätteimponerad av det programmet,
men det går ju att göra några saker i allafall...







Thomas & jag gick på en långpromenad i morse.
Solen värmde gott, och det är ju sååå härligt
att se alla fjärilar, fåglar och andra små kryp tina fram ur snön!

Mindre mysigt är ju alla jävla hundskits-högar som ligger överallt!
Fattar inte att vissa hundägare ska va så jävla slö
att inte orkar ta reda på skithögarna!
Hoppas de ramlar med ansiktet i skithög nån gång,
vore rätt åt dem!!!

=)

Såja, nu har jag svurit av mig för idag... 

Idag var det dax att hälla upp vårt hemgjorda vin på flaskor...
Men asså, vilket pyssel, puh...
Jag har sugit i denna hävert så jag lär väl stinka vin när jag hämtar barnen på dagis...
Vette tusan om det är värt besväret att göra vin själv.
Det tar ju sån tid oxå.
Har vi tur så är det färdiglagrat till midsommar,
och då ska det banne mig vara riktigt GOTT
efter allt detta arrangemang...

 =)

Gjorde ju en sån god choklad tårta igår...
Så jag unnade mig en liiiten bit efter lunchen
som jag åt ute på altanen idag!
(premiär för i år)



Nä, jag har verkligen inte tid att sitta här!
Ska fortsätta att plocka i förrådet i källaren,
innan jag ska gå och hämta småsessorna!

Ha en underbar dag!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hahahaha, jag blir så full i skratt när jag läser om ditt vintillverkande. Förlåt, men här sitter jag och skrattar själv. Tänker på när du berättade om din reaktion när du fick höra om tillverkningstiden, hahahahaha.

Men Midsommar är ju räddat i alla fall.

Sköt om er!

/Hella

2010-04-13 @ 07:07:19
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: Jessica

Åh nu blev jag sugen på tårta=)

Eget vin lät komplicerat och ja då lär det ju ska vara värt det helt klart om man ska pyssla med sånt

2010-04-15 @ 08:28:42
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0