Lillhöna´...

...vår har varit så gnällig, länge...

Till slut åkte vi in med henne,
så visar det sig att hon har öroninflammation på bägge sidorna!
Inte konstigt att hon varit gnällig lillstackarn...



Som om inte det vore nog så har hon fått förkylningsastma oxå!
Har tyckt länge att det piper i bröstet när hon andas,
men har aldrig kunnat gissa att det kunde va astma...

Så nu äter hon penicillin och bricanyl.
Hoppas hon slipper drabbas av nåt mer sen,
hon har haft sin beskärda del av sjukdomar nu tycker jag!

Annars rullar det på,
påsken var mycket lugn och trevlig!
På långfredan åt vi middag hos mamma & pappa.
Lördan blev vi hemma eftersom Elin inte va nå pigg...



Barnen fick många fina påskägg,
med böcker, pengar, kläder och givetvis godis i!



Själv fick jag en ny skurhink!
har väl gnällt för länge att den gamla är för liten...
;-)

Ida är hos mormor & morfar,
idag ringde hon och berättade att hon skulle åka buss med morfar.
Det är stort för henne!
Hon hade även målat en massa teckningar,
mormor skvallrade att Ida vaknat kl 6 i morse och ville börja måla.
Det är så kul att hon börjar bli pysselintresserad!

I helgen har goa Hella pysselträff,
och jag kan inte gå!!!
Jag vill, jag vill, jag vill...

=(

*sorg*

Var in på www.highcoastscrap.se och kolla vad jag hittade där!



Vann ju högvinsten i lotteriet på deras pysselträff!
Detta leende hade jag hela helgen kan jag lova!!!

=)

På söndag fyller Thomas år.
Har bokat SPA och ryggmassage åt oss till veckan!
När vi lämnat barnen på dagis
så åker vi och äter frukostbuffe´på Sidsjö Hotell&Konferans,
sen åker vi upp på Södra och bara njuter av livet!
Ska bli så skönt!!!



I morgon får jag komma iväg och simma igen.
Det är så rogivande,
och så skönt att kunna sola och basta lite ångbastu oxå!
Verkligen livskvalite´ för mig!!!

Sitter och lyssnar på Adam Lambert just nu.




Kan inte sätta fingret på vad det är jag gillar med hans musik,
men nåt är det!

Ha en trevlig kväll alla!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0