♥ Grattis älskling!!! ♥

Idag är det Thomas tur att fylla 25 år!
Eller hur var det älskling???

;-)



Vi åt go´frukost tillsammans när jag kom hem från jobbet i morse,
sen gick vi ut på långprommis i det underbara vädret!!!
Ida lovade pappa att om han var snäll så skulle han få tårta...
Och snäll var han,
så vi gjorde i ordning tårtor när vi kom hem!
Jag hittade choklad-tårt-botten när jag var o handlade,
så jag var ju tvungne att testa en sån oxå... =)
Den blev riktigt god faktiskt!

Hälften av gästerna som skulle komma ligger nerbäddade, förkylda =(
hoppas ni alla kryar på er fort!!!

Min present till Thomas blev ett SPA-besök.
På torsdag ska vi åka på Södra o få ryggmassage och njuta på SPA´t  heeela dagen tillsammans!
Ska bli så mysigt att få lite vuxentid!
Som en liten bonus så blir det frukostbuffé på Sidsjö Hotell & Konferens innan =)

Ha en härlig vecka!

KRAM!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0