Vinterkläder

Vilken fullspäckad dag!!!

Lämnade Ida på dagis i morse, sen tog vi en prommis.
Hem och åt frukost, duschade, ringde och lånade ihop kläder inför rollspelet vi ska på, sen for Thomas och jag ner på stan.

Thomas skulle på ett möte och jag gjorde några ärenden som jag skjutit upp allt för länge...
Sen strosade jag runt och kollade på vinterkläder till Ida.
Jag hittade jättefina på KappAhl!!!





Så fick hon en svart HelloKitty-mössa och vantar!!!

Hämtade hem lilltrollet från dagis, sen hare vare full rulle hela eftermiddan och kvällen.
Tvätt, disk, matlagning, ja, det är same, same but different varje dag...

Ska kolla igenom vad jag har kvar för vinterkläder efter Ida, om det nåt Elin kan ha, annars får jag ta och köpa nåt till henne oxå...

Så några bilder från kalaset igår...















I kväll har jag börjat måla Ida´s små stolar. De kommer att bli jättefina!
Jag hann med att måla två styckna, målar de andra två i morgon.
Sen ska jag ta itu med Elins´s byrå!!! 
Måste bara leta fram färgen som jag inte vet var den är...
*suck* 

Kläderna är färdigsorterade inför lördans barnloppis!
Jag känner mig riktigt nöjd med mig själv som fått ordning på dem,
 trodde inte att det skulle gå nå bra när jag hämtade alla kassar...

Imorgon ska jag jobba!!! =)
Det känns så roligt att äntligen komma ut i arbetslivet igen!
Mamma kommer och är med barnen så det känns bra.
Sen har jag blivit anställd som vikarie på ett annat ställe, och det känns oxå jättekul!

Usch, i kväll är jag inte på nå vidare humör alls...
Ska koka lite te nu, ta på morgonrocken och krypa ner under min nytvättade, torktumlade, stora, vita gosisfilt!!! 

Ha en underbar kväll!

Kram!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilka söta kids ni har=)

2009-09-25 @ 19:46:56
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0