Vem är det som är patetisk???

I en familj jag känner kallar mannen kvinnan "patetisk" när hon ber honom att hjälpa till med barnen när han kommer från jobbet...
Jag blir så jävla förbannad när jag får höra detta!!!



Tror han att det är nån slags semester att vara hemma med barn på dagarna???

Tror han inte att man som mamma skulle tycka att det var ganska skönt att slippa byta skitblöja, mata barn, byta kläder på barn, tvätta o bada barn, klippa naglar, packa väskor, natta barn ta upp barn eller göra välling en gång??? 

Ska han sitta på arslet när man kommer hem från jobbet?
Ha maten serverad, tvätten tvättad, disken klar, städat och snyggt hemma,
Nä ,fy fan säger jag!!!

Jag vet att denna "karl" inte ens kan kliva upp ur sängen själv när klockan ringer, utan försover sig flera dar i veckan...

Vem är det som är patetisk???

Hoppas han läser det här och tar åt sig!!!

*Skitgubbe*


Kommentarer
Postat av: Jennsan

haha känner igen det där på nåt vänster ;-) tänk att det finns fler :-O kram kram

2009-09-19 @ 20:04:18
Postat av: Lotta

Känner igen det där.

Fast när Freddie kom så började Kent att lägga Bon och göra allt inför nattningen dvs byta blöja, sätta på pyjamas, koka välling och se till att Bon sover.

Helt utan att jag säger ett pip!

Det är stort!

Känner att jag har ett enormt ansvar nu när jag har två söner att uppfostra dem så de inte blir två latmaskar.



Kramen

2009-09-19 @ 22:40:08
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0