Stalldag...

Idag kände jag mig riktigt utvilad när jag vaknade... Inte av barnen, inte av nån klocka som ringde, utan alldeles av mig själv när jag sovit klart... Det var sååå skönt!!!

Jag åt en god frukost, sen gjorde jag mig klar och hämtade kiddzen hos mamsen.
Vi åkte direkt till stallet.
Ida var aldeles till sig, hon visste inte hur fort hon skulle komma ur bilen och få klappa på hästarna och ge dem lite äpplen...

 

 

Fotade Ida inne i stallet oxå. Hon såg så liten ut bredvid den jättstora hästen...




När vi kollat klart på alla hästar så for vi på MAX och käkade lunch,m sen for vi hem. Jag gjorde mig en stor latte, så satte vi oss i soffan och mös när barnen fått mellis...



Ida har somnat i soffan och Elin är på väg att somna i vagnen, så jag ska passa på att fredagsstäda lite!

Ha en underbar helg allihopa!

KRAM!!! 


Kommentarer
Postat av: Michaela { Foto, Webbdesign m.m!

sv: hej gumman! :)

jamen det är klart jag kan, har haft lite mycket att göra på sista tiden men nu så har det lugna ner sig :)

ja adda mig msn så kan vi prata där så kommer vi överrens om ett bra pris som passar dig :)

aw, tack så mycket :D <3



tack! det hoppas jag med, trivs så bra med han :D gulligt sagt annelie :) kram!

2009-09-25 @ 19:13:14
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0