Skogsmulla...

I lördags plockade jag fram stövlarna, svampkniven och mitt bästigaste humör!
C hade kokat kaffe och vi var taggade till tusen!

Skogen, here we come!!!

Jag såg framför mig hur kantarellerna skulle trängas i våra korgar...
 Hur tungt det skulle bli att bära all svamp till bilen...
Hittade vi nå kantareller då???

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!

Fast det gjorde väl inte så mycket *suck* jag fick ju fota lite i alla fall!

 

 

 

Elin sitter nu!!!
Hon har ju varit stel som en pinne förut och inte velat sitta alls, men nu sitter hon gärna hela tiden!



Så har jag jobbat mitt första pass! Det kändes så bra!
Det känns helt fantastiskt att jag har fått jobb, och det gör ju inte ont i plånboken heller...

Har haft ett väldig pysselsug nu ett tag!
Har hunnit göra några kort, några fler julkort och så nåt till farsdag.







Ida är väldigt hjälpsam med Elin nu.
Hon vill gärna mata henne och hjälpa till att byta blöja.
Och det är klart hon får göra det!
Man får sig många goa skratt när hon donar på...
Härom dan ville hon måla naglarna, sen satt hon och tittade på gudstjänst med händerna i luften, thi,hi...
Och halsband ska det oxå vara...

 

Nä, nu ska jag laga lite lunch, sen blir det en prommis till Birsta.
Ska titta om jag hittar några snygga krukor till v-rummet...


Som Ida brukar säga:

JÄTTEKRAM!!!



Kommentarer
Postat av: alexandra

vad mysigt med skogsutflykt!

Grattis till att hon sitter nu :D roligt!

2009-09-16 @ 00:55:45
URL: http://alexandrahellberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men huga lillIda va tjusig hon är i alla smycken och målade naglar =D

OCh lillElin som har blivit så stor!! =D

Fina kort har du gjort oxå!!!



Kram!

2009-09-16 @ 10:21:32
Postat av: martina

AUW, så söta:)

2009-09-16 @ 21:52:12
URL: http://modemartinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0