Några kort...

Blir ett kort inlägg i kväll.
Är trött som tusan, och ska upp tidigt i morgon.
Har hyrt ett bord på barnloppisen på Alnö, ska försöka få bort lite barnkläder...
Annars kan man ju bli sugen att skaffa flera jue... ;-)

SKOJJA BARA!!!




Tog med mig tjejerna och åkte på VC i morse.
Ida grät och slog läkaren när hon undersökte mig,
och Elin käkade upp kölappen när jag skulle ta prover,
det var många som fick sig ett gott skratt på Gilleberget idag kan jag tro... 
Har lite förhöjd sänka och fick nån cortisonspray utskriven som jag ska puffa i näsan 2 gånger om dagen i två veckor...
Banne mig om jag inte blir frisk sen!

Har gjort lite kort...
Gillar verkligen papret, men kommer inte ihåg var jag köpt det, hittar inte igen det nånstans heller...
Men däremot hittade jag några stämplar hos stämpelgården!!!
Hoppas de kommer till veckan!






Hoppas på en mysig familjefrukost i morgonbitti,
är så sugen på att duka upp en brakfrukost med allt,
kaffe, gröt, smörgås, juice, jaa allt sånt där gott som aldrig hinner med annars...
Drömmen vore att det var uppdukat när man klev upp förståss... =)



Vi håller på att checka lite om vi kan åka iväg på en liten miniweekend framöver.
Skulle va skönt att komma bort tillsammans och få mysa till utan kiddz,
så vi får se om det går att lösa på nåt sätt.

Sen längtar jag tills jag ska utnyttja mitt presentkort på SPA!!!
Det ska bli lite höstigare först, kanske till o med vinter,
för det blir lite mysigare känsla då tycker jag...
Tror nästan att jag ska göra ett nytt försök att få med min älskade man.
(Det slutade i kaos sist vi försökte, thi,hi... )



Äh, det här blev inte så kort som jag trodde...
Ha en skön helg allihopa!!!

KRAM!!!



Kommentarer
Postat av: Lotta

Fick du nått sålt?

Kan ju slå ihop nästa gång?

Blir de lite pojkkläder med osså kan vi ju surra massa!

Jag skulle inte bli ledsen och vi fick en till bebbe men Kent är inte så sugen just nu och jag respekterar hans åsikt.

Om nått år.

Kram!

2009-09-26 @ 21:46:53
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Papperet har du köpt hos meeeeej! =D=D Så det är inte konstigt om du inte hittar det ;P Tror jag har lite såna kvar faktiskt=)



Härligt med full rulle på VC ;P



Kram!

2009-09-27 @ 20:53:25
Postat av: Anonym

men vafasen jag skrev ju en kommentar här alldeles nyss! blogg.se är alldeles vild idag =(

Jo jag skrev att papperet har du köpt hos mej!!=) Tror att jag kan ha några såna kvar fortfarande ;)



Härligt med lite VC besök hihi



Kram!

2009-09-27 @ 21:54:57
Postat av: Malin

men vafasen jag skrev ju en kommentar här alldeles nyss! blogg.se är alldeles vild idag =(

Jo jag skrev att papperet har du köpt hos mej!!=) Tror att jag kan ha några såna kvar fortfarande ;)



Härligt med lite VC besök hihi



Kram!

2009-09-27 @ 21:55:19
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha terror! Nu kom alla!!

2009-09-27 @ 21:56:06
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0