Ladies night!

Fick mig en riktig överraskning häromdan... Mamma ringde och bad mig boka 2 biljetter till Ladies night. Det gjorde jag ju självklart. Så säger hon att det är vi två som ska gå! Mä, jag blev så överraskad som jag bara kunde bli!!!



Jag är ju ett stooort fan av Mikael Tornving, så det ska bli riktigt kul!!!
Nu längtar man till 31 okt...

Annars så rullar det på som vanligt, snoret rinner, på mig, på Thomas och på barnen...
 Ida är piggast av alla, så hon får gå på dagis i morgon.
Själv ska jag åka till gulliga Helena och pyssa om allt flyter på. =)
I helgen var Helena, Chatrine och jag till Härnösand på miniScrapmässa.
Det fanns inte så mycket där, men jag hittade både papper, charms, distresser, stämplar, chalks, snören, och lite blommor.
Sen var vi in i en inredningsbutik som hade huuur mycket fina saker som helst!!!
Har redan pratat med Thomas om en resa dit igen, det fanns några saker som jag så gärna skulle vilja ha...
Vi avslutade med en lunch på rutiga duken, innan vi åkte hem till Sundsvall igen.

I lördags var vi ut på Mercat Cross och åt middag och drack lite öl. Det var riktigt trevligt, god mat och lagomt med folk. Tycker det är skönt när man kan sitta och prata utan att behöva skrika åt varandra...

Nu ska jag ta fram lite fika innan prinsen kommer hem med en film. Kommer inte ihåg vad den heter, men det är en Thriller... Då vet alla vilken jag menar va??? =)

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske jag inte missade så mycket i helgen då?=)

Var roligt med Ladies night! Själv ska jag ju på Pablo Fransisco i oktober ;P Det ska bli sjukt roligt!!

Ha så mysigt hos Helena!!



Kram!

2009-09-08 @ 12:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0