Jobbat!

Idag har jag jobbat!

Det är sååå skönt att känna att man gör nån nytta!!!
Får som vanligt tryck i huvet och bihålorna på eftermiddagarna...
Har ringt VC och fick en akuttid i morgon kl. 10.
Akuttid låter så allvarligt tycker jag,
jag har ju inte brytit armen precis...

I övrigt har det varit en skitdag...
Är så less på vissa saker som tar all min energi...
Jag blir irriterad och grinig (konstigt) och det går ju ut över familjen...
Önskar att jag slapp lägga energin på sånt här...
Sover jättedåligt på nätterna, ligger och funderar på hur det ska kunna gå att lösa, men blir inge klokare av det...
Ja,ja, jag hittar nog nån lösning till slut...


*behöver*

Thomas repar ikväll så jag ska försöka hinna pyssla lite.
Ska ge mig på ett kort till en tjej som fyller 90 år, ska bli spännande att se vad det blir!
Annars går det trögt med mitt julprojekt, har lixom inte kommit på hur jag ska göra...

Ikväll ska jag ta fram min spikmatta!!!
Har glömt bort den ett tag, så det ska bli skönt att lägga sig på den!



Önskar jag hade ett badkar!!!
Skulle va så skönt att kunna krypa ner i ett varmt bad när man känner sig trött och frusen.
Jag är sällan frusen förståss, men man kan väl bli kanske, thi,hi...

Ha en underbar tordsdagkväll!

PÖZZ!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte bara jag skulle meddela att det är nu planerat för stor pysselträff

http://shandeigh.blogspot.com/2009/09/7-november.html

Sprid det vidare.

/Hella

2009-09-24 @ 20:39:04
URL: http://www.marihelena.net
Postat av: chatrine

Tack för en mysig kväll!!

2009-09-25 @ 08:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0