Inte mormor...

Nä, för idag skulle Ida åka till morfar och fiskarna! -Men mormor då, frågade jag? -Nä, bara morfar och fiskarna, svarade hon...
Ja, vad ska man säga...
Hon stod påklädd framför tv:n ett bra tag innan de dök upp, sen visste hon inte huuur fort hon skulle komma in i deras bil. Tillägger att Ida älskar sin mormor annars!



Idag känner jag mig ovanligt mycket kär!!! Fråga mig inte varför, jag grunnar inte så mycket på det utan passar på att njuta av det bara... Gör det du med prinsen... ;-) 
 När jag ändå lever i mitt kärleksrus passade jag på att göra ett bröllopskort idag!



Elin & jag hade en lugn förmiddag. Vi passade på att åka till IcaMaxi medan Ida var på dagis. Nu sitter Elin i shoppingvagnen, så det går smidigt att handla!

Min älskade man är hemma en snabbis o stoppar lite mat i magen, sen ska han åka och rocka med grabbarna. Själv ska jag sätta mig och fortsätta göra kort, fick en beställning på flera julkort idag, så jag sätter igång så jag hinner klart till jul. ;-)

Knäppte några foton idag, visar dem oxå...



*Hemodlad chili*





*Älskar Sepia...*



Ja, det blir inte roligare än såhär i kväll, nu väntar pysselbordet på mig!

Love, peace & understanding!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0