Bullbak...

...blev det inget idag...
Tjejerna och jag gjorde oss klara och tog en prommis till CityGross i det underbar vädret!
Vi handlade lite smått och gott till baket och till Ida´s kalas.
När vi kom hem och jag packar upp påsarna så upptäcker jag att jag inte köpt nån jäst!!!
Kan man baka bullar utan jäst???
Kan man säkert, men jag har inget sånt recept i alla fall...

Ja,ja, vi fick oss en härlig prommis i allafall, och jag fick fota lite...











Åsså en bild jag knäppte igår kväll...



Har knääpt ett kort på buketten jag fick av Thomas på vår bröllopsdag,
den är sååå fin!!!



Idag har jag haft en sån konstig huvudvärk och ont i höger bihåla och ovanför ögat...
Tog en alvedon så just nu har det släppt lite.
Flickorna sover bägge två, så jag ska lägga mig i soffan och vila en stund jag med!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som att du behöver uppsöka vårdcentralen....bihålsinflammation är inte att leka med.

Krya på dig vännen min!

Kram

2009-09-20 @ 15:59:38
URL: http://vildaella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0