Pyssel helg =)

Då var man tillbaka efter en jättemysig pysselhelg!!!
108 andra tjejer och jag har pysslat, pysslat, pratat, skrattat och pysslat!
Sååå roligt!!!
Jag hade bara anmält mig till lördan,
men fick ändra så att jag kunde pyssla på söndan oxå,
Tack för det goa Helena!!!

 

På lördagkväll gick vi ner till brorsan och bubblade och bastade.
Det kom några kompisar till honom oxå
så det blev lite fest!
Jag fick ett sms av Malin att jag hade kommit på andra plats i en av utmaningarna!
Jag blev verkligen jättepaff,
för jag trodde aldrig att jag skulle ha en chans att vinna nåt alls!!!
Här är kortet jag lämnade som bidrag...



Jag vann en behändig liten pysselväska,
perfekt att ha pennor, stämplar och annat smått & gott i...
Kuuul!!!

Idag är jag hemma med två prickiga, febriga barn...
Det är inte vattkoppor,
tror hellre att det är virusprickar.
Det blir lite jobbigt emellanåt när bägge gnäller och är ledsna,
men det är bara att försöka trösta och pyssla om dem...
Det blir mycket tv och mys för oss idag.

Har börjat planera mitt nästa SPA-besök litegranna.
Vill vänta tills det blir lite mer vintrigt ute,
det känns mysigare att gå på SPA då tycker jag.
Få se om jag får med mig min älskade man,
om han har kommit över den traumatiska upplevelsen sist vi skulle spa;a...
Thi,hi...

=)

Ida skulle följa med mig ut och åka en sväng i gårkväll.
Hon skulle ha regnjacka och solglasögon!
Det gjorde inget att det var mörkt ute och att det regnade,
hon skulle ha dem ändå...
Ja,ja, hon är för go lillgumman min!!!

Men gud, jag hade massor av saker jag tänkte skriva,
men nu kommer jag inte på vad det var...
Äh, det var väl inge viktigt då!

Ha det gott friends & ofriends!!!

KRAM!!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vill oxå spaa fan va skönt det skulle vara=)

2009-10-19 @ 15:59:30
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0