Pinnbröd!

Ja, ikväll blir det grillparty!!!
Vi blir bjudna på allting, så jag snodde ihop en pinnbrödsdeg i allafall...





Kan kanske va lite kul för barnen att grilla pinnbröd.
Fast jag gillar det faktiskt oså... =)

Idag blev det äntligen höststädat på tomten!
Tog bort alla blommor, tömde altanen på baksidan,
tog in gungan, och plockade bort stegar, färghinkar mm...
Så nu ser det snyggt ut där ute!

Elin och jag tog en prommis tidigare idag.
Älskar att vara ute o promma i det här underbara höstvädret!!!
Lämnade igen filmen vi hyrde i förrgår,
Johan Falk!
Vilken BRA film!!!
Det blev sent, men jag  satt med stora ögon heeela filmen!
=)



Idag plockade jag fram lära-gå-vagnen till Elin.
Hon vill inte krypa alls...
Inte ens försöka,hon blir bara arg!
Lillsnuppan min...

Nä, nu sk jag röja lite i Ida´s rum innan vi åker!
Ha en trevlig helg allihopa!!!

Kram!!!



Kommentarer
Postat av: Helena

Det ÄR gott med pinnbröd

/Hella

2009-10-12 @ 17:09:38
URL: http://www.marihelena.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0