Ö-vik

Ja, i helgen bär det av till Ö-vik på scrapträff!
Det ska bli sååå roligt!!!
Vet inte hur mycket man ska packa med sig, men är det nåt man inte tar med sig,
 så lär man väl behöva det när man väl är på plats...
=)

Pratade med brorsan nyss, vi ska bo hos honom,
och han skulle visa oss det bästa utestället i hela Ö-vik:




Sitter och väntar på  att älsklingen ska komma hem...
Vi ska byta däck på bilarna idag.
Känns viktigt nu när man skjutsar barn i bilen.
Förr om åren var det inte lika noga,
då var det lite kul att sladda lite när första halkan kom, men inte nu längre...

Hittade min lilla lilla dotter full i banan alldeles för ett tag sen.
Min stora lilla dotter hade varit jättesnäll
och gett henne en halv banan...
=)
Så fin hennes kläder var,
och glad är jag att lilltösa inte satte i halsen...
Får ta och flytta fruktfatet
så att små armarna inte når...

Nu väntar pysselbordet,
Har några kort som ska göras.
Mera julkort och några farsdagskort. =) 
Har några klara kort oxå som folk beställt, men inte hämtat,
kanske har de glömt bort det,
vad vet jag...?

Ska försöka få ner häcken på kontoret och lägga över lite bilder,
men det känns inge roligt att gå ner och sätta sig i kaoset som råder där nere...
Måste nog fota och lägga ut en bild på det så ni får se vad jag menar...

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: chatrine

Jag längtar till lördag. Ska bli så mysigt...

2009-10-14 @ 16:18:54
Postat av: Jessica

Håller med dig,va fan stör dom sig får dom väl sluta läsa då..Det värsta är att det va någon härifrån byn som inte våga visa upp sig..Å blir så förbannad på pryda jävlar..



Kramis

2009-10-16 @ 13:16:31
URL: http://jeslan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0