Mysfredag!

Ja, idag har vi haft en riktig mysdag,
tjejerna och jag!
Kom hem i morse efter ett dygn på jobbet,
Sa hej & hejdå till Thomas,
sen satte vi oss och läste böcker och sjöng ett tag.
Ida ääälskar att sjunga!

Vi brassade ut till Birsta efter lunch.
Hade lovat Ida att köpa ett läppstift,


rosa och grannt skulle det va...
Hm, jäntan är nyss fyllda två och är intresserad av läppstift, deodorant och andra tjejgrejer redan...
var ska detta sluta???

Imorgon bär det av till Ö-vik.
Det ska bli så kuuul att sitta o pyssla i lugn o ro en hel dag,
titta vad andra gör
och få lite inspiration!!!
Tror inte att självförtroendet räcker till att vara med i nån tävling,
men utmaningarna blir kul!!!

På kvällen ska vi till brorsan o Frida på AREA1 och relaxa lite!
Köpte en flaska vin idag,
ska packa ner lite hårinpackning,
och ett plastglas så att det inte blir nåt glaskross i bastun...



Närå, det blir lugnt,
jag ska ju köra bil hem på söndan!

Häromdan trodde vi att Ida fått vattkoppor!!!
Hon var full i prickar på morgonen,
jag ringde dagis och sa det,
och de hade sett det dagen innana redan...
Så hon fick vara hemma igår och idag,
men jag tror inte att det är vattkoppor,
för prickarna är mindre och färre nu,
och de är inte vattenfyllda...

Ska snart gå upp och väcka Thomas.
De ska spela ikväll/natt
och han ska ju upp tidigt med barnen imorgon,
så han tog sig en powernapp!

=)

Ha en trevlig helg!
Det tänker jag ha!!!

KRAM!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0