Happy Halloween!!!



Igår for vi och badade efter middan,
och det var så kul!
Ida plaskade på, busade och tjoade,
 och lyckades få en liten kille att skjutsa runt henne i en liten båt...

-Åh, mamma, vikken snäll kille!!!


I den poolen var det så grunt så hon kunde stå själv,
men i den stora bassängen...
Men det tyckte hon!

-Ida kan bada sjävl mamma...
-Nä, det kan du inte lilla vän...
-Jo, Ida kan bada sjävl...



Elin tyckte det var jättemysigt att bada!
Hon sprattlade som en liten fisk med småbenen,
och så provade vi att dyka under vattenytan med henne.
Det var med skräckblandad tjusning...

Har bestämt mig för att åka och simma en kväll i veckan nu!
Det ska väl inte vara så svårt att få i häcken i bikinibyxan och hoppa i bassängen...?

I dag tog Jessica och jag en skön prommis!
Vi avslutade med en liten runda på stan,
jag smet in och köpte en handväska som jag tittat på,
men inte köpt...
Köpte den trots att jag inte har råd egentligen,
men jag tyckte jag var värd den idag!



Imorgon ska vi ha en riktig mysdag
flickorna och jag!
På kvällen ska jag ju på Ladies night med mamma,
och innan ska vi gå ut och äta middag!
Hua, va mysigt att umgås med mamsen en gång,
det är ju inte så ofta det blir av...

På söndan är det nåt evenemang på norra
som jag tänkte åka på med barnen.
Det är ponnyridning, ansiktsmålning
 (som Ida INTE behöver enligt henne själv, thi,hi... )



Kanske hon vill prova att rida då?
=)

Hövva, nu ropar sängen på mig: -Koooom och sov i mig!
Ha en skön Halloweenhelg allihopa!!!

KRAM!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0