Indiska...

Då har jag jobbat en till kväll!!!
Det är sååå kul!
Och vilka goa tjejer jag kommer att jobba med,
helt fantastiskt... =)

Inatt vaknade Ida kl 3...

-Mamma, läsa saga om prinsessan Ida...
-Näe, inte nu gumman, det är mitt i natten...

-Mamma o Ida gå ner i trappen göra välling...
-Näe, inte nu gumman, det är mitt i natten...

-Mamma, Ida vill ha glass...
-Näe, inte nu gumman, det är mitt i natten...

Så höll vi på till kl. halv 5, sen fick Thomas ta över.
Fattar inte varför hon inte kan sova på nätterna...
Så hon fick vara hemma från dagis idag,
och så tog vi ledigt i morgon oxå eftersom mormor lånade hem hennne idag!
Så kanske jag får sova en hel natt inatt...

Thomas och jag o barnen åt lunch på stan idag.
Det var så mysigt att luncha tillsammans,
 det är ju inte så ofta vi gör det.
Efteråt gick jag en repa på stan.
Hittade en skitläcker tröja på Indiska som jag köpte!!!
Synd är att jag på nåt sätt sabbat usb-portarna på den här datorn,
så jag kan inte föra över bilder längre...

När vi kom hem så kom Maria och hälsade på oss en stund.
Mysigt att sitta och surra och fika lite!!!
Så for jag ut en snabbis till mamma med Ida,
hann ryka ihop med "idioten" som parkerat in mig så jag inte kunde åka därifrån...
Tror aldrig jag träffat nån dummare idiot någonsin,
förstår att folk inte kan bo kvar i det där huset...

Nu ska vi titta på Johan Falk!!!

Ha det gott!

KRAM!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0