Härrnna...

Jo, idag har vi varit i Härnösand, jag, flickorna och mamma.
Var på sjukhuset med henne först, sen lunchade vi i stan innan vi shoppade loss lite...

Trött som attan har jag varit idag eftersom lilla fröken Höjland inte somnade förrens halv 3 i natt.
Ja, ja, jag kommer att få sova igen allt när jag blir gammal, jag vet...

Så har jag haft min årliga depp...
I år kom den ovanligt tidigt, och det var tufft,
 men nu är det på väg åt rätt håll igen! =)
Fast jag kommit över de där värsta stunderna när jag funderar över min syster,
så blir det jobbigt när jag börjar fundera på VARFÖR???
Kommer nog att fundera till o från över detta resten av mitt liv,
hoppas att ni står ut med mig... =)

Annars så rullar det på med barn, jobb, hemmet, och kortmakeri.
längtar till helgen då vi ska åka till Ö-vik på en jätte-pysselträff med
HighCoastScrap! Det ska bli sååå kul!!!

Ha det gött tills jag orkar blogga mer!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0