Frajjdäjj-najjt...

...och jag sitter på jobbet! =)
Jo, jag får sitta här när det "passar sig"!!!
Skönt att vara på banan igen efter att ha varit hemma med två prickiga, gnälliga, febriga barn...



Det blev lite stressigt i morse, men det går väl till sig,
vi är ju inte vana att vi ska iväg allihopa samtidigt, thi,hi...

Planering??? Framförhållning??? JAAA!!!

Var till Malin och hämtade min nya trollstämpel igår!
Den är ju bara så läcker!!!
Oxå fick jag stämpla av hennes stämplar litegranna,
TACK Malin!
När jag kom hem tyckte jag lite synd om mig själv,
som inte har så många stämplar,
så då var jag tvungen att beställa några...
JA, Thomas, jag var verkligen tvungen... ;-)



Tänk att nästa helg ska jag gå på Ladies night!
När jag beställde biljetterna kändes det som att det var huuur länge som helst tills vi ska gå,
 men tiden går ju fort, och nu är vi bara några dagar innan ...

På måndag ska jag försöka hinna med att storstäda badrummet!
Avloppet sitter nästan igen, det är dammigt och smutsigt, bläää...
Jag fattar inte hur äckligt det kan bli där så fort!!!




Ja, ni ser ju själva hur smutsigt det är... ;-)

Man kanske ska spraya hela badrummet med rengöring och sen spola med duschslangen???
Hm, kan ju funka...

Nä, nu sitter jag bara och skriver strunt,
 bara för att jag inte har nåt vettigt att skriva, mohahaha... 

Ha en trevlig helg!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0