Min resa...

Jag ska ut på en resa...

 En VIKTRESA!!!

Jag mår dåligt över hur fet jag blivit,
och nu är det dags att göra nåt åt det!!!

Jag kommer att äta "gott", och dricka "gott" nång ibland,
men annars så ska jag göra så gott jag kan,
försöka promenera och träna om det går.
Har alltså  inget behov av nån "matpolis"
som talar om för mig vad jag bör äta och inte,
det avgör jag själv!!!

NÅN SOM VILL SIMMA ELLER PROMMA, HÖR AV ER!!!

Har vägt mig och mitt första delmål är att gå ner 10% av vikten!
När jag är där ska jag berätta vad jag vägde när jag startade...
Försöker komma på en bra belöning jag ska ge mig själv när mitt mål är uppnått,
 förslag mottages tacksamt!!!
Säger nån en chokladkaka så stryper jag den... ;-)

Kommer att skriva vad jag äter,
för att kunna gå tillbaka och få inspiration när inspirationen tryter.

Dagens Meny:

Frukost: Turkisk yogurt m. nötblandning
Lunch: Kycklingfilé i kokos & vitlökssås m. vitkålssallad & bönsallad
Middag: Tonfisksallad m. ägg & oliver

Ja, det var väl allt för denna gång,
Ha en toppenhelg allihopa,
och missa inte skyltsöndan på stan på söndag!

KRAM!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Här är en till som kämpar,jobbigt är det men jag har gått ner 9 kilo sen jag började,nu är det bara 20 kvar=)

Lycka till,vi får peppa varandra=)

2009-11-28 @ 09:32:33
URL: http://jeslan.blogg.se/
Postat av: Margona

Jag vill simma:)

2009-12-09 @ 20:59:28
URL: http://annamargonanorling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0