Hemma igen!

Så är jag hemma igen,
efter en helg på jobbet!
Har haft en superhelg med Jessica,
jag har världens bästa jobb!!! =)

Tänk att det snart är jul!
I år har vi bestämt oss för att fira jul hemma.
Orkar inte fundera och planera var och hur vi ska stressa runt på julafton,
utan de som vill får komma hit.
Det blir första julen vi firar hemma med barnen, sååå mysigt!!!
Längtar verkligen tills jag får julpynta!!!




Ringde mamma i morse och hörde om hon vill vara med barnen ikväll
så vi kan gå på bio.
Och det ville hon förståss!
Jag funderade på "Flickan som lekte med elden" eller "2012",
men efter ett överläggande min man så blev det det första alternativet!



I dag ska jag äntligen gå och klippa mig!
Jag som så länge velat haft långt hår,
känner nu att det inte alls är så bra som jag trodde...
Så idag åker en bra bit av barret av!!!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen,
Elin sover ute,
så kanske hinner jag bli klar med lunchen oxå innan hon vaknar.
Sen blir det en prommis till frissan,
en sväng förbi CityGross för att köpa karra till bion,
Och hämta lilltrollet på dagis!!!

KRAM!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0