Elin 4 månader!

Ni har väl aldrig hört det förut, men guuud vad tiden går fort!!! Våran lilla Buddah har hunnit bli 4 månader! Hon är lika snäll fortfarande, sover och äter och skiter som en hel karl... Hon älskar att titta på pappas snusdosa, och att ta på den, var ska detta sluta...?

     Mammas prinsessa!

I helgen har vi satt ihop barnens studsmatta! Alla skulle hjälpa till, och efter några små justeringar stod den äntligen på plats! Ida lekte oxå i sitt nya pippitält som hon tyckte var jättekul! Fredde med för den delen...

   

 

Så i helgen har vi varit ute i stort sett från morgon till kväll. Grejat på tomten, hoppat studsmatta och spelat basket och fotboll. Jag provhoppade jag oxå, och jädrans vad roligt det var! Kommer defenitivt att hoppa mera!!! Sen har jag påbörjat ett evighetsprojekt som kanske bara är onödigt, men jag har gettt mig tusan på att jag ska ha bort så många maskrosor ur gräsmattan som möjligt... :-) Nä, jag är inte klok...

På lördan kom Chatrine & Nellie förbi för Fredde o Nellie skulle leka. Och pussas! Vi "kom på" dem i Freddes rum, de hade gjort en myshörna under Freddes säng där de satt och pussades. Så han är uppöveröronen förälskad nu, han pratar om sin käresta och undrar när han ska få träffa henne igen... De är för söta!!!!

 Fredde är kär...

Kvällen avslutade vi med en flaska vin och ett parti tärning ute på altanen. Det var länge sen vi spelade det så vi fick ringa och få lite spelregler, sen spelade vi, gång på gång på gång... Jag vann bara första omgången, men det gjorde inget, det hade varit värre om Thomas hade förlorat för han är en så dålig förlorare... ;-) * love *



Ida sover hos mamsen inatt. Hon ringde och frågade om hon fick låna Ida tills i morgon, och det känns så kul att det är så. Att det inte bara är vi som ska be om barnvakt, utan att hon oxå frågar för att hon vill ha henne. Tomas och Margona var där med lilla Freja, och vad söt hon är!!! Önskar bara att det blev lugn o ro där ute och att deras fåniga, töntiga, oerhört vidriga granne lugnar ner sig nån gång. Har aldrig varit med om nån dummare människa än honom! På ett sätt är det synd om honom som inte har nåt eget liv utan gör allt för att jävlas med andra... IDIOT!!! Skönt, nu fick jag det sagt oxå...

Nu väntar dammsugaren och skurmoppen på mig, suck...
 
PÖZZ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0