Jag har hört...

...att förr i tiden torterade man folk genom att hålla dem vakna, de fick ingen sömn alls helt enkelt. Jag kan verkligen sätta mig in i deras situation, jag håller på att gå sönder, så trött är jag!  Det är verkligen tortyr!!!
Ja, välkommen till småbarnslivet tänker många, och ja, så är det ju, men jag måste bara få skriva av mig, det känns lite bättre sen...
Min mor kommer hit idag och är med barnen så jag ska få sova en stund. Det skulle hon förra veckan oxå, men då "passade" jag på att göra massor av annat än att gå o sova... Så typiskt mig!
Jag får faktiskt skylla mig själv, jag prioriterar ju själv vad jag ska göra, men när ska hinna med allt om jag inte gör det när jag "har tid"???  Jag är irriterad o less jämt nu för tiden, men det är ju för att jag är så förbaskades trött!
Ja,ja, det är värst de 18 första åren...

Har varit ute på prommis med tjejerna på förmiddan, det var så skönt! Jag hittade ett litet sifferpussel åt Ida. Jag fattar inte var hon lär sig allt, nu är hennes stora intresse att räkna siffror. Hon har oxå börjat med lite bokstäver, vart ska detta sluta, hon är inte ens 1 1/2 år lillgumman min!
Skottade av gården när vi kom hem, för de somnade i vagnen bägge två. Det var skööönt att vara ute i friska luften måste jag få säga, men aohhh, vilken träningsvärk jag har i armarna nu!!!

Vi har äntligen köpt en torktumlare, och jag är så lycklig för den! Jag tycker tvätthögen bara växte och växte, och tvätten torkar ju sakta, så nu hinner man ju med vätten riktigt bra! ;-)

Thomas är på hockey i kväll... Jag tror att jag är den ende som inte är intresserad av hockey. Timrå IK, vaddå är det en glass eller??? He,he, jag har faktiskt varit på hockey med honom, men det var mest för stämningen, och mys-pyset att göra nåt tillsammans, vilket inte händer så ofta nu för tiden!
 
Skulle så gärna vilja gå o se " Män som hatar kvinnor" på bio. Har hört att den ska vara riktigt bra! Mamsen har erbjudit sig att ha barnen om jag vill göra nåt nån kväll, så ett biobesök ligger ganska högt på listan... Eller simma... eller sola... Åh, va skönt det skulle vara!!!

Nu ska jag gå upp o duscha av mig lite kräka och ta mig en kopp te, ha en skön kväll!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lotta

På guantanamofängelset utövar de denna tortyr fortfarande...

Ingen är supermorsan, det är bara att hålla ut och komihåg att väcka ungarna när de blivet 18 mitt i natten..=)

Puss!!!

2009-03-09 @ 18:43:22
URL: http://lottapluskentlikamedbon.blogg.se/
Postat av: Malin

Huga=( Hoppas du får sova ut riktigt när din mamma kommer.



Kram!

2009-03-09 @ 21:01:48
URL: http://majamelon.blogg.se/
Postat av: Irre Virre

Hej där stumpan.

Så illa är det ju inte, du har ju två helt underbara tjejer som håller dig igång.



Jag är ju vaken dygnet runt pga. en risig mage och en snarkande karl... HUR KUL ÄR DET?????



Har plockat ihop lite pyss som ska skickas till Norge, det är det enda jag har orkat göra i pysselväg sedan torsdagen. Snacka om att vara nästan död om jag inte orkar pyssla. Doktorn, doktorn, vi behöver er här!!!



Jag hakar med på Karlhatarna, eh, kvinnohatarna var det ju. Jag kan tom svänga förbi Max och bjuppa på något smarrigt i Driven så det känns som en riktigt 'dejt'!!! '=)



Fast jag måste ju jaga bort bacceluskerna först!



Stor kram till dig! Kämpa på bara snart är det din tur att få sova en stund på soffan!

2009-03-09 @ 22:43:04
Postat av: linalotta

jamen huga...det där med inte sova känner man till och lider med dig. Fy rackarns! Man förstår ibland på nåt konstigt sätt människor som gör tokiga saker pga trötthet!

Om du ska på srapträffen som är ...hm...nästa helg?? I bosvedjan så kan vi ju bara ta en liten peng då så är det fixat? :)

2009-03-12 @ 08:47:58
URL: http://linalottascrappar.blogspot.com
Postat av: Malin

Nuuuu är jag hemma igen! Helt slut i både kroppen och huvudet, men ojoj så roligt jag har haft!!



Kram!

2009-03-16 @ 10:52:03
URL: http://majamelon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0